Forelæsningsnoter i Objekt-orienteret Programmering Grafiske brugergrænseflader i Java, del 1
Litteratur om grafiske brugergrænseflader
Vi starter med en kort karakterisk af litteraturen, der beskriver hvordan man laver brugergrænseflader i et Java program
Litteratur:
Kapitlerne 16 og 17 i Barnes giver en fyldestgørende indføring til emnet
Kapitel 9 i lærebogen 'Java Software Solutions' af Lewis of Loftus (2ed) giver en introduktion til emnet
The Java Tutorial indeholder en mere uddybende og mere teknisk gennemgang af Java brugergrænseflader
AWT version (arkiv)
Swing version
Svarer i omfang til en bog på 950 sider
Hvis man læser første udgave af lærebogen 'Java Software Solutions' af Lewis of Loftus er det
kapitel 10 som giver en introduktion til grafiske brugergrænseflader
Hvis man læser første udgave af lærebogen 'Java Software Solutions' af Lewis of Loftus er det
kapitel 10 som giver en introduktion til grafiske brugergrænseflader